Reklamacje
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją i mogą zostać zwrócone po wykryciu wad fabrycznych lub niezgodności z opisem.
W sytuacji, gdy towar jest wadliwy, klient musi zgłosić/poinformować o tym sprzedawcę w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców i jednostek samorządowych w zakresie dopuszczalnym przez prawo).
W powyższych przypadkach prosimy o odesłanie produktu do siedziby naszego sklepu ubezpieczoną przesyłką kurierską. Do produktu należy dołączyć fakturę zakupu wraz z opisem przyczyny reklamacji.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymienimy produkt na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe, zaoferujemy Państwu produkt podobny lub zwrócimy pieniądze.
Prosimy nie wysyłać przesyłek na nasz koszt – w przypadku uznania reklamacji zwrócimy kwotę transportu poniesioną przez klienta (do formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zapłaty za usługi kurierskie). Możemy również wysłać po towar swojego kuriera – wówczas klient jest zobowiązany poinformować nas o tym wcześniej oraz podać adres odbioru paczki.
Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać na adres:
Kawawbiurze.pl Magazyn Główny
ul. Miałki Szlak 52, hala F3
80-717 Gdańsk
tel. dla kuriera: 790200133