Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru
Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 r. jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia.
Warunki zwrotu pełnej kwoty wartości produktu:
- produkt nie może być używany ani uszkodzony
- produkt musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, najlepiej w oryginalnym opakowaniu
- *koszt odesłania towaru ponosi Kupujący (chyba, że ustalono inaczej)
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru (art. 34 pkt 4).
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia, jednakże nie wcześniej niż po weryfikacji otrzymanej przesyłki (art. 32 pkt 1) – pierwotną metodą płatności jeżeli nie wybrano inaczej.
*Prosimy nie wysyłać przesyłek na nasz koszt – w przypadku uznania reklamacji zwrócimy kwotę transportu poniesioną przez klienta (do formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zapłaty za usługi kurierskie). Możemy również wysłać po towar swojego kuriera – wówczas klient jest zobowiązany poinformować nas o tym wcześniej oraz podać adres odbioru paczki.
Reklamacje
Jeśli sprawa dotyczy ekspresu do kawy, prosimy przejść do zakładki Serwis ekspresów, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje.
Jeśli zakupiony produkt ma wadę fizyczną (np. uszkodzenie, brakujący element, nieprawidłowe działanie) lub jest niezgodny z opisem, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu 2 lat od otrzymania towaru (rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców i jednostek samorządowych w zakresie dopuszczalnym przez prawo).
Odstępujący od umowy otrzyma niezwłocznie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
Jak złożyć reklamację:
- podaj numer zamówienia, opisz problem, dołącz zdjęcia
- wyślij zgłoszenie na: reklamacje@kawawbiurze.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie
Odpowiemy w ciągu 14 dni kalendarzowych z decyzją oraz dalszymi krokami.
W przypadku uznania reklamacji możesz liczyć na:
- naprawę
- wymianę
- zwrot części lub całości kwoty – w zależności od sytuacji
Przesyłkę zwrotną prosimy odesłać na adres:
Kawawbiurze.pl – Magazyn Główny
ul. Miałki Szlak 52, hala F3
80-717 Gdańsk
tel: 790869133
email: reklamacje@kawawbiurze.pl




