Najczęściej zadawane pytania
Jaką kawę wybrać, aby nie była kwaśna?
Za kwasowość kawy odpowiedzialne są ziarna Arabiki z Afryki. Jeśli poszukujesz kawy, w której nie będzie wyczuwalnej kwasowości, warto spróbować kaw z mieszanką ziaren Arabiki z Robustą w proporcji 70/30 lub 50/50. Jednymi z najczęściej wybieranych kaw w tym wypadku będą Venezia Crema, Pera Buon Aroma lub Venezia Barista.
Jaką kawę wybrać do gastronomii?
Do gastronomii najczęściej wybiera się kawę o uniwersalnym smaku, która będzie odpowiadać większości klientów, a także pasować zarówno do kaw czarnych, jak i mlecznych. Optymalnym wyborem w tym wypadku będzie kawa Pera Buon Aroma, Venezia Crema lub Venezia San Marco. Jeśli jednak poszukujesz kawy dla specjalistycznej kawiarni przeznaczonej dla koneserów gustujących w espresso, polecamy wybór kawy 100% Arabiki, np. Venezia Oro.
Która kawa jest najlepsza?
Wybór kawy jest kwestią indywidualną. Każda kawa spełnia inne wymagania i będzie smakować innym osobom. Jednak najczęściej wybieraną kawą w naszym sklepie jest Pera Buon Aroma i Venezia Barista, jeśli chodzi zaś o kawy Premium, to polecamy Venezia Oro oraz całą serię Specialita marki Venezia.
Czy sprzedajecie produkty jedynie klientom biznesowym?
Sprzedajemy produkty klientom biznesowym, detalicznym oraz hurtowym.
Jakie jest minimum logistyczne dla zamówienia?
Wysyłamy zamówienia już od jednego opakowania produktu, najmniejsze opakowanie kawy w naszym sklepie wynosi 250 g.
W jakich miastach znajdę wasze salony stacjonarnie?
Posiadamy salon w Kowalach przy ul. Siostry Faustyny 4C oraz w Warszawie przy ul. Ryżowej 53. Zapraszamy do wizyty stacjonarnej!
Gdzie działacie?
Wysyłamy produkty oraz świadczymy usługi na terenie całej Polski.
Od kiedy istnieje firma Kawawbiurze.pl?
Kawawbiurze.pl funkcjonuje od 2001 r.
Co cechuję firmę kawawbiurze.pl?
Naszą firmę cechuje indywidualne podejście do każdego klienta i pasja, z jaką tworzymy nasze produkty. Mamy specjalistyczną wiedzę zarówno na temat kawy, jak i ekspresów do kawy.
Nasza praca skupia się na profesjonalnym podejściu do klienta, dzięki ekspresowej reakcji na zapytania, oraz szybkiej wysyłce produktów. Staramy się sprostać oczekiwaniom, nawet najbardziej wymagających Klientów.
Skąd pochodzi wasza kawa (surowiec)?
Zielone ziarno do produkcji kawy sprowadzamy z różnych zakątków świata, m.in. z Brazylii, Kolumbii, Nikaragui, Etiopii, Peru, Wietnamu, Indii, Gwatemali, Kostaryki i Hondurasu.
Każda kawa posiada na opakowaniu dokładną informację, z którego regionu świata pochodzi. Informacje te można znaleźć również w opisie na stronie.
Co was wyróżnia?
Stosujemy tradycyjną włoską metodę palenia kawy, która jest przekazywana z pokolenia na pokolenie już od 1932 r. Nasze kawy wypalane są w rzemieślniczych palarniach w Polsce oraz tradycyjnych palarniach we Włoszech.
Jakie płatności akceptujecie?
Akceptujemy płatność przelewem elektronicznym, blikiem, kartą, przelewem tradycyjnym, płatność za pobraniem, odroczoną płatność dla firm, Apple Pay, Google Pay i PayPo.
Jaki jest czas dostawy?
W przypadku, gdy zamówienie zostało złożone do godziny 12, paczka zostanie nadana tego samego dnia. Złożenie zamówienia w późniejszej godzinie oznacza wysyłkę paczki najpóźniej w następnym dniu roboczym. Standardowy czas dostawy kurierem to 1 dzień roboczy.
Czy mogę połączyć dwa zamówienia w jedno?
Oczywiście, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane lub wysłane, można je połączyć z nowym zamówieniem. Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo oraz dodać informację w uwagach do zamówienia.
Jak zmienić dane do zamówienia?
Aby zmienić dane do wysyłki zamówienia, należy skontaktować się z nami mailowo przed realizacją zamówienia. Jeśli zmiana danych wysyłki ma nastąpić już po nadaniu paczki, należy skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem przez aplikacje lub stronę, a w przypadku zmiany danych na fakturze VAT przesłać nam notę korygującą.
Jak kontrolujecie jakość kawy?
Aby kontrolować jakość kaw, które oferujemy w sprzedaży, dwa razy do roku odwiedzamy palarnie, z którymi współpracujemy i osobiście sprawdzamy jakość produktów. Dodatkowo bardzo szczegółowo wybieramy marki, z którymi pracujemy, a każda współpraca poprzedzona jest wielotygodniowymi testami i kontrolami jakości produktu z naszej strony.
W przypadku zgłoszenia przez klienta problemu z kawą osobiście sprawdzamy ziarna z opakowania.